Cara Nak Buat Kek Milo Kukus

Kukus selama 60 minit. Resep Donat Panggang Camilan Sore Pendamping Kopi.


Pin On Recipe

Esen vanilla 2-3 titik optional taknak letak pun okay.

. Melalui facebook seorang wanita menggunakan Nama Mia Mie telah berkongsi resipi membuat kek Milo kukus yang sedang viral sekarang ni. Lagipun penyediaan kek milo ini sangat mudah iaitu dengan kukus saja. Sekarang masukkan Milo yang sudah.

Tapi malas pulak aku nak hidupkan oven dan warna-warnakan kek. Resepi ini paling ramai dicari kerana ia amat mudah dan rasanya sedap. Sejak dua menjak ni resipi kek Milo viral betul di kalangan suri rumah mahupun Mr.

Cara-cara penyediaan kek milo. Tapis atau boleh terus masuk ke dalam loyang. CARA-CARA MEMBUAT KEK MILO KUKUS.

Chef - Firdaus JaffarPenyunting Video - Arif Ahmad. GoldenApron 1recipe1tree Anak saya suka sangat makan kek nak buat kek premium bahan pula terhad. Menurut Hafiza Samijan ini adalah percubaannya yang pertama dalam menghasilkan kek milo kukus ini.

Resepi kek milo kukus ini telah dikongsikan oleh Cik Pikah di laman sosial Facebook miliknya. Ni portion kecil ya boleh lah nak makan 2 orang laki bini. Peminat tegar milo boleh la cuba resepi ni ok.

Orang yang nak belajar buat kek jom cuba buat kek. Kami cadangkan kek Milo kukus semudah ABC. Cara Buat Kek Milo Kukus.

Susu pekat 2 sudu. Cara Membuat Kek Milo. 3 Versi Resipi Kek Milo Viral Baik Kukus Bakar Atau Derhaka Mana-mana Pun Sedap.

Kek Milo Kukus is done. Resep cake kukus milo. Nak buat kek coklat tapi di rumah tak ada coklat.

Masukkan susu milo mentega air panas dan. 600 g biskut marie patah-patahkan 200 g mentega guna anchor 1 cawan milo saya guna chocomalt tesco lagi sedap 1 cawan susu pekat. Katanya rasa seakan kuih Kole Minyak.

Sudah sediakan bahan yang diperlukan ikuti langkah-langkah ini. Nak keluar pergi beli alang-alang je kan. Sementara itu panaskan air dalam pan dan letakkan mangkuk di atasnya untuk membuat topping.

Korang boleh guna je Milo untuk buat kek yang rasa coklat sedap dan. Resep cake kukus milo teruji. Cuma saya gantikan serbuk koko dengan milo.

Haaa siapa yang craving nak makan kek boleh try kek kukus milo 3 bahan ni. Kali ni edisi sukatan cawan. Tak yah beli kat luar lah selain boleh sahut perintah kerajaan.

Masukkan semua bahan dalan mesin pengisar Tidak perlu letak air. Resepi ni lebih kurang resepi kek coklat kukus yang pernah saya buat sebelum ni. So aku cari kek yang paling mudah yang anak-anak aku pun boleh buat juga.

Masukkan tepung terigu ke mangkuk telur dan gula aduk rata. Asalnya aku nak buat kek minyak. Tanpa membuang masa lagi mari kita lihat bagaimana dan bahan-bahan untuk menyediakan.

Masukkan bahan B dan C ke dalam bahan A dalam 2 atau 3 peringkat dan kacau sebati. Kek milo memang jadi kegemaran anak bujang kecil saya asal nampak dalam buku resepi cepat-cepat suruh saya. Tengok ke bahan semua tu macam yakin nak buat.

Resipi sedap dan mudah untuk Kek Milo Mudah versi Kukus dan bakar. Lihat juga cara membuat Sponge cake milo kukus dan masakan sehari-hari lainnya. Resepi ini amat berguna untuk anda yang tidak punya oven di rumah.


Pin On Cakes


Pin On Cake


Pin On Recipes


Pin On Kek Milo

No comments for "Cara Nak Buat Kek Milo Kukus"